HIGHER
STRONGER
FASTER

logo TSMA

De award voor innoverende sales en marketing professionals in BtoB en BtoC

arend

#TSMA20

Trends beloont opnieuw de sterkste sales en marketing professionals in BtoC én BtoB. Heb je een innovatief en disruptiek commercieel traject gerealiseerd in je bedrijf? Een project dat goed gedocumenteerd is in een customer journey met gekwantificeerde resultaten? Heb je jouw bedrijf zo hoger, sterker, sneller en meer wendbaar gemaakt, stel jezelf of een collega, vriend of kennis nu kandidaat voor de Trends Sales & Marketing Award.

Waarom TSMA?

Vandaag, in een wereld van disruptie en digitale transformatie, hertekenen de sociale media en vernieuwende customer journeys het sales en marketing landschap. Komt dan nog Covid-19, die de de kaarten grondig door mekaar schudt en de digitalisering een enorme boost geeft.
Als bij de eerste editie van 2019 sales en marketing al onafscheidbare bondgenoten waren met één en dezelfde doelstelling, dan zijn ze het in deze nieuwe post-Covid-19 wereld des te meer. Eén doel, één missie: de winst en omzet van het bedrijf of de organisatie te maximaliseren.
Daarom reiken de magazines Trends en Trends-Tendances ook dit jaar de Trends Sales & Marketing Awards uit.

Wat zijn de TSMA?

De Trends Sales & Marketing Awards bekronen de personen die een beslissende rol hebben gespeeld in hun organisatie door op een structurele manier winst of omzet te genereren voor hun bedrijf, die een vernieuwend of disruptief sales- of marketingtraject hebben opgestart, een creatief idee hebben uitgewerkt dat een enorme impact heeft gehad op het bedrijf of één van haar producten of diensten of tenslotte een fantastische verkoopsdeal heeft kunnen afronden.
Deze Trends Sales & Marketing Awards zullen tenslotte worden uitgereikt voor zowel de BtoC als da BtoB sales en marketing professional en dit voor beide taalgebieden. Dus in totaal 4 TSMA winnaars.

Voor wie?

De Trends Sales & Marketing Awards zijn er niet alleen voor de Global Sales Directors of Chief Marketing Officers. En niet enkel voor de grote FMCG-bedrijven of de mega-budgetten van de internationale bedrijven. Wel integendeel!
Ben jij een Marketing Project Manager, een Sales director die een belangrijke rol speelde in de commerciële strategie van je bedrijf? Ben jij de manager van een divisie van je bedrijf en heb je hierin een belangrijke sales of marketing realisatie kunnen doorvoeren? Ben jij de marketeer van een kleinere KMO en heb je een vernieuwend commercieel traject opgezet? Of ben je die creatieve marketeer die een fantastische campagne heeft begeleid of gewoon die sales die de ‘deal of the year’ sloot? Alle kandidaturen worden door de jury in acht genomen en bestudeerd.

Hoe word jij winnaar van de TSMA?

Ben jij zo iemand of ken jij onder je collega’s, vrienden, kennissen iemand die aan deze beschrijving voldoet, stel je dan kandidaat via deze site en vul de enkele korte vraagjes in. De jury’s, één voor de BtoC en één voor de  BtoB, telkens samengesteld uit sales en marketing autoriteiten in hun domein, zullen alle kandidaturen grondig beoordelen en een short list maken van kandidaten die zich in tweede instantie zullen verdedigen voor de voltallige jury. In elk geval zal de jury oog hebben voor het innoverende en disruptieve karakter van de kandidatuur, hoe het ingebed werd in een optimale customer journey en welke duidelijk gekwantificeerde resultaten het bedrijf bracht.

De voordelen van de TSMA voor jou

Het spreekt voor zich dat de winnaars van de TSMA zich dubbel voordeel doen. Voor zichzelf en voor hun bedrijf of organisatie.
Als winnaar van de Trends Sales & Marketing Awards geniet je natuurlijk de eeuwige roem om in een selecte rijtje van topsales en topmarketers vernoemd te worden. Goed voor je C.V., maar ook voor je reputatie in je bedrijf waar je wordt (h)erkend als iemand die een belangrijke bijdrage levert voor de verdere ontwikkeling en winstgevendheid ervan.
Ook je bedrijf of organisatie profiteert, door het uitgebreide portret in beide magazines, de website en een naamsbekendheid bij een selecte groep van sales en marketing professionals en ‘peers’ uit verschillende andere bedrijven en sectoren.
‘On stage’ krijg je de erkenning van meer dan 250 deelnemers aan de gala van de Trends Sales & Marketing Awards waar je je trofee in ontvangst zal mogen nemen.
En tenslotte plaats je jezelf in het kostbare rijtje van andere topvrouwen en –mannen die jaarlijks door Trends in de bloemetjes worden gezet, zoals de Trends CFO of the Year, de Trends Gazellen en de Trends Manager of the Year.

Kandidaturen

Stel jezelf kandidaat of draag de kandidatuur voor van een collega, vriend, vriendin of kennis voor de Trends Sales & Marketing Awards.

De jury’s

De jury’s van de Trends Sales & Marketing Awards verzamelen een reeks experten in beide domeinen, elk met hun ervaring en kennis op het vlak van marketing en sales management. Beide jury’s bestaan uit academici, journalisten als professionals uit verschillende sectoren en verschillende bedrijven, groot, middelgroot of klein. Ze staan garant voor een onafhankelijke en onpartijdige selectie van zowel genomineerden als de winnaars.
Twee verschillende jury’s worden voorzien: een jury voor de B-to-B awards én een jury voor de B-to-C awards.

JURY B2B

Voorzitter van de jury

Peter Vandekerckhove

Group CEO / Chairman of the Executive Board /Member of the Board of Directors KBL European Private Bankers

Leden van de jury

Philiep Dedrijvere

Consultant – Spencer Stuart

Philip Duyck

Gadus

Rudy Moenaert

Professor of Strategic Marketing at TIAS School for Business and Society

Koen Smalle

Business Leader. Senior Executive. Seasoned Global Sales and Marketing Director in consumer goods FMCG

Benny Van Calster

Partner Minds & More

Frédéric Brébant

Journalist at the economic magazine Trends-Tendances

Benny Debruyne

Redactor Trends

JURY B2C

Voorzitter van de jury

Marleen Vaesen

CEO Van de Velde

leden van de jury

Grégoire Dallemagne

CEO Luminus

Koen Smalle

Business Leader. Senior Executive. Seasoned Global Sales and Marketing Director in consumer goods FMCG

Gio Canini

CEO Wunderman Thompson Benelux

Myriam Vangenechten

Managing Partner Minds & More

Frédéric Brébant

Journalist at the economic magazine Trends-Tendances

Benny Debruyne

Redactor Trends

Barbara Arnst

Partner, Connected Consumer – Gimv

Laurent Bouty

Founder of The Beyonders Agency, Academic Director at Solvay Brussels School

Nathalie Erdmanis

Director Strategic Marketing, Branding & Customer Insight Analytics – AG Insurance

Philiep Dedrijvere

Consultant – Spencer Stuart

Hoe verloopt het jureringsproces?

    • tot en met zondag 27 september 2020 om 23u59, kan je kandidaten aanbrengen voor de verschillende Trends Sales & Marketing Awards.
    • onder alle binnen gebrachte kandidaturen zal de jury zich achter gesloten deuren beraden en 3 genomineerden selecteren per categorie. Dus 3 genomineerden in de categorie B-to-B nederlandstalig, 3 voor de categorie B-to-C nederlandstalig, 3 voor de categorie B-to-B franstalig en 3 voor de categorie B-to-C franstalig. De 12 kandidaten zullen geportretteerd worden in Trends en Trends-Tendances van 22 oktober 2020.
    • op woensdag 7 en donderdag 8 oktober 2020, zullen de 12 genomineerde kandidaten zich mondeling verdedigen voor de voltallige jury.
    • van donderdag 22 oktober tot en met woensdag 4 november 2020, zal het publiek kunnen stemmen op hun favoriete kandidaten via de website
    • Tenslotte zal de jury, rekening houdend met de stemmen van het publiek, de winnaars bepalen en voorstellen midden november 2020.

Vind je dat jij zo’n Trends Sales & Marketing Award verdient of ken je een collega, professioneel contact, vriend of kennis, stel dan vandaag nog je kandidatuur voor de Trends Sales & Marketing Awards in B-to-B of B-to-C.

Artikels 2019

Contact

Mieke Knabben

Event Manager 
 0473 52 49 71
mieke.knabben@roularta.be.

Mélanie Cramazou

 Project Manager 
0476 79 36 28
melanie.cramazou@roularta.be

Partners

Cookie Instellingen - Paramètres des cookies