NIEUW - EERSTE EDITIE

Trends
Sales &
Marketing
Awards 2019

De award voor innoverende sales én marketing professionals in België.

Woensdag 6 november 2019 - The Event Lounge – Brussel

TSMA
 
 

#TSMA19

Sales & marketing, traditionele rivalen hengelend naar de eer voor commerciële successen en de gunst van de CEO. Sales met ronkende verkoopspraatjes op zoek naar dat ene grote contract. Marketing met creatieve concepten om een merk in een nieuw daglicht te stellen en -wie weet- een prijs in Cannes weg te kapen.

Vandaag, in een wereld van disruptie en digitale transformatie , hertekenen sociale media het sales en marketing landschap. Met customer journeys die adverteerders tot owners van hun volledige commerciële traject maken. Waarbij sales en marketing professionals onafscheidbare bondgenoten worden om de winsten van hun bedrijven en organisaties te vrijwaren. Beide met dezelfde objectieven, werkend met dezelfde tools en analytics.

Daarom lanceert Trends en Trends-Tendances deze Trends Sales & Marketing Awards. Omdat beide, sales én marketing, vandaag meer dan ooit hand in hand gaan in het genereren van revenu voor een bedrijf of organisatie.

Kandidaturen

De oproep tot kandidatuurstelling is afgesloten.

De Trends Sales & Marketing Awards bekronen telkens 1 award per taalgebied, in enerzijds B-to-B en anderzijds B-to-C. Niet de meest creatieve marketeer of de sales persoon met de one-shot-salesdeal, maar de Sales & Marketing Manager of Chief Commercial Officer die in zijn of haar organisatie een vernieuwend sales en/of marketing traject weet op te zetten, met een duidelijke focus op innovatie; disruptief, vernieuwend en gedocumenteerd in een optimale customer journey en met een duidelijk gekwantificeerd resultaat voor het bedrijf.

Kom naar de prijsuitreiking van de Trends Sales & Marketing Awards en ontmoet er alle professionals die het imago van hun bedrijf ongeziene hoogtes doen bereiken!

Thanks to you…

Your company became so strong !

 

TSMA

 

#TSMA19

De jury’s

De jury’s van de Trends Sales & Marketing Awards verzamelen een reeks experten in beide domeinen, elk met hun ervaring en kennis op het vlak van marketing en sales management. Twee verschillende jury’s worden voorzien: een jury voor de B-to-B awards én een jury voor de B-to-C awards. Beide jury’s bestaan uit academici, journalisten als professionals uit verschillende sectoren en verschillende bedrijven, groot, middelgroot of klein. Ze staan garant voor een onafhankelijke en onpartijdige selectie van zowel genomineerden als de winnaars.

JURY B2B

Voorzitter van de jury

Peter Vandekerkhove

Group CEO / Chairman of the Executive Board /Member of the Board of Directors KBL European Private Bankers

Leden van de jury

Philiep Dedrijvere

Consultant – Spencer Stuart

Philip Duyck

Gadus

Didier Ongena

Managing Director Microsoft Belux

Regis Lemmens

Professor | Author | Consultant in the Future of Sales

Rudy Moenaert

Professor of Strategic Marketing at TIAS School for Business and Society

Koen Smalle

Business Leader. Senior Executive. Seasoned Global Sales and Marketing Director in consumer goods FMCG

Benny Van Calster

Partner Minds & More

Frédéric Brébant

Journalist at the economic magazine Trends-Tendances

Benny Debruyne

Redactor Trends

JURY B2C

Voorzitter van de jury

Marleen Vaesen

CEO Van de Velde

leden van de jury

Grégoire Dallemagne

CEO Luminus

Koen Smalle

Business Leader. Senior Executive. Seasoned Global Sales and Marketing Director in consumer goods FMCG

Gio Canini

CEO Wunderman Thompson Benelux

Myriam Vangenechten

Managing Partner Minds & More

Frédéric Brébant

Journalist at the economic magazine Trends-Tendances

Benny Debruyne

Redactor Trends

Barbara Arnst

Partner, Connected Consumer – Gimv

Laurent Bouty

Founder of The Beyonders Agency, Academic Director at Solvay Brussels School

Nathalie Erdmanis

Director Strategic Marketing, Branding & Customer Insight Analytics – AG Insurance

Philiep Dedrijvere

Consultant – Spencer Stuart

De Genomineerden

De Trends Sales & Marketing Awards geeft een erkenning aan personen en individuen die binnen hun organisatie een beslissende rol hebben gespeeld in het genereren van revenu voor hun bedrijf op een structurele manier en via innoverende sales of marketing trajecten en projecten. De jury zal voor beide taalgebieden een B-to-B professional én een B-to-C professional op sales en/of marketingvlak een erkenning geven.

Hoe verloopt het jureringsproces?

Tot 1 september 2019 23u59 kunnen de kandidaturen ingediend worden voor de verschillende Trends Sales & Marketing Awards.

Uit alle kandidaturen zal de jury tijdens een geheime stemming, de 3 genomineerden per categorie selecteren. Dus 3 genomineerden voor de categorie B-to-B Nederlandstalig, 3 voor B-to-C Nederlandstalig, 3 B-to-B Franstalig en 3 voor B-to-C Franstalig. Alle genomineerden zullen geportretteerd worden in Trends en Trends-Tendances van 19 september 2019.

Van 19 september tot 6 oktober 2019 zal het publiek kunnen stemmen via deze site op de genomineerden. Tijdens diezelfde periode zullen de genomineerden hun kandidatuur kunnen argumenteren live, tegenover de jury.

Uiteindelijk zal de jury de winnaars selecteren, waarbij de publiekstemmen ook in rekening worden gebracht, en uitreiken op de gala-avond van Trends Sales & Marketing Awars op 6 november 2019.

Thanks to you…

Your company grew so fast !

 

TSMA

 

#TSMA19

Programma

De exclusieve uitreiking van de Belgian HR Awards vindt plaats op donderdag 26 september 2019 in The Event Lounge te Brussel.

18.00 uur: Receptie
19.00 uur: Keynote: Francis Delecluse – Business Development Director Coca-Cola Services
title: Global Warning – Consumer Power
short description: Social media have given consumers and customers super powers. Multinational organization need to respond with agility and caution.
Let’s take a ‘case of change’ and see how it requires people to behave differently within an exponentially changing environment.
Bekendmaking van de Trends Sales & Marketing Awards voor
B-to-B Nederlandstalig
B-to-C Nederlandstalig
B-to-B Franstalig
B-to-C Franstalig
20.45 uur: Galadiner
22.00 uur: Open bar en networking

 

Dresscode: business

Practicals

Datum:    Woensdag 6 november 2019, 18u30
Plaats: Event Lounge, Generaal Wahislaan 16/F, 1030 Schaarbeek
Prijs:

€ 275,- (excl. 21% BTW) per persoon

€ 2.500,- (excl. 21% BTW) per tafel van 10 personen
Leden van SMA en klanten van Minds & More betalen € 199,- (excl. 21% BTW) per persoon en € 1.999,- (excl. 21% BTW) per tafel van 10 personen

Na ontvangst van uw registratie sturen wij u een bevestigingsbrief en een factuur. Gelieve de factuur onmiddellijk te betalen. Uw deelname is definitief bevestigd na ontvangst van uw betaling.

Als u verhinderd bent, kunt u zich laten vervangen door een collega. Bij annuleringen voor 23 oktober 2019 wordt een administratiekost van € 50 (excl. btw) aangerekend. Vanaf deze datum tot en met 31 oktober 2019 wordt 50% van het volledige bedrag aangerekend. Vanaf 31 oktober 2019 wordt het volledige bedrag aangerekend. Annuleringen dienen schriftelijk te gebeuren via post, fax of e-mail. Bij gebrek aan een schriftelijke annulering is het volledige bedrag van de inschrijving verschuldigd.

 

Contact

Mieke Knabben

Event Manager 
 0473 52 49 71
mieke.knabben@roularta.be.

Mélanie Cramazou

 Project Manager 
0476 79 36 28
melanie.cramazou@roularta.be

Thanks to you…

Your company is so agile !

 

TSMA

 

#TSMA19

Partners